“აგროსფერო” ლიდერი კომპანიაა აგრო სექტორში, მათი მიზანი იყო SERP-ში სრული დომინირება და მნიშვნელოვან საძიებო სიტყვებზე ტოპ სამეულში ყოფნა.


გაიმართა Redirect ხელსაწყო
გაიმართა მეტა მონაცემების გაწერის ფუნქციონალი
გაკეთდა გადამისამართებები
გაიმართა რესპონსულობა
გაიმართა ჩატვირთვის სიჩქარე
იმპლემენტირდა Schema Markup
დაემატა Hreflang ატრიბუტები
სამწუხაროდ ვერ მოხერხდა რიგი ტექნიკური ხარვეზების გამოსწორება

გაკეთდა Keyword Research
გაიმართა მეტა თეგები
გაიმართა H-Tag სტრუქტურა
დაიწერა დიდი რაოდენობით კონტენტი
გაიმართა შიდა გადალინკვების ქსელი
და უამრავი სხვადასხვა ასპექტი

შეიქმნა ბექლინკ სტრატეგია
გამოიკვეთა Brand Mention-ები
იდენტიფიცირდა და აღდგა Broken Backlink-ბი
მიმდინარეობდა აქტიური მედიაგავრცელების კამპანია
შემოწმდა კონკურენტების ბექლინკ პროფილები
შემცირდა ვებ-საიტის ბექლინკ პროფილის Toxic Score
ლისტინგები & ფორუმები

დეველოპერების შესრულებული SEO თასქების მონიტორინგი
კომუნიკაცია ნებისმიერ პრობლემასთან დაკავშირებით
UI/UX რეკომენდაციები
ბაგების აღმოჩენა და შეტყობინება
ქონთენთის სრულად ატვირთვა
მთლიანი ვებ-საიტის პერიოდული მონიტორინგი
რეპორტინგი & ანალიტიკა
ქვემოთ წარმოდგენილ სქრინებში გაეცნობით სხვადასხვა ხელსაწყოს მიერ დაფიქსირებულ სტატისტიკურ მონაცემებს, სადაც მოცემული იქნება მხოლოდ ზრდის პროცენტული მაჩვენებლები და გრაფიკები. ზუსტი ციფრების დასახელება შეუძლებელია დამკვეთების ინტერესებიდან გამომდიანრე.
SEO სპეციალისტისთვის, ვებ-საიტის და საძიებო ბაზრის სპეციფიკის შეფასება, პირველი მნიშვნელოვანი ნაბიჯია პროექტის შესახებ წარმოდგენის შესაქმნელად. სწორედ პირველადი SEO აუდიტის დახმარებით იდენტიფიცირდება ვებ-საიტის პრობლემები და შესაძლებლობები.