“დიოგენეს” გუნდის მიზანი იყო წიგნების ონლაინ მაღაზიის პოპულარიზაცია და პლატფორმის განახლების შემდეგ, გადაწყვიტეს საძიებო სისტემებისთვის ვებ-საიტის ოპტიმიზაცია.


  გაიმართა Robots.txt, Sitemap.xml
  გასწორდა დუბლირებები
  გაკეთდა გადამისამართებები
  გაიმართა რესპონსულობა
  გაიმართა ჩატვირთვის სიჩქარე
  იმპლემენტირდა Schema Markup
  გასწორდა კანინიკური URL-ები
  გაიმართა გარეთ გამავალი ლინკები

  გაკეთდა Keyword Research
  გაიმართა მეტა თეგები
  გაიმართა H-Tag სტრუქტურა
  დაოპტიმიზდა ვიზუალები
  გაიმართა Alt თეგები
  დაოპტიმიზდა არსებული რეცენზიები
  გაიმართა შიდა გადალინკვების ქსელი
  და უამრავი სხვადასხვა ასპექტი

  შეიქმნა ბექლინკ სტრატეგია
  გამოიკვეთა Brand Mention-ები
  იდენტიფიცირდა და აღდგა Broken Backlink-ბი
  შემოწმდა კონკურენტების ბექლინკ პროფილები
  შემცირდა ვებ-საიტის ბექლინკ პროფილის Toxic Score
  ლისტინგები & ფორუმები

  დეველოპერების შესრულებული SEO თასქების მონიტორინგი
  კომუნიკაცია ნებისმიერ პრობლემასთან დაკავშირებით
  UI/UX რეკომენდაციები
  ბაგების აღმოჩენა და შეტყობინება
  რეკომენდაციები რეცენზიების სტრუქტურასთან დაკავშირებით
  მთლიანი ვებ-საიტის პერიოდული მონიტორინგი
  რეპორტინგი & ანალიტიკა
ქვემოთ წარმოდგენილ სქრინებში გაეცნობით სხვადასხვა ხელსაწყოს მიერ დაფიქსირებულ სტატისტიკურ მონაცემებს, სადაც მოცემული იქნება მხოლოდ ზრდის პროცენტული მაჩვენებლები და გრაფიკები. ზუსტი ციფრების დასახელება შეუძლებელია დამკვეთების ინტერესებიდან გამომდიანრე.
SEO სპეციალისტისთვის, ვებ-საიტის და საძიებო ბაზრის სპეციფიკის შეფასება, პირველი მნიშვნელოვანი ნაბიჯია პროექტის შესახებ წარმოდგენის შესაქმნელად. სწორედ პირველადი SEO აუდიტის დახმარებით იდენტიფიცირდება ვებ-საიტის პრობლემები და შესაძლებლობები.