“იორლენდი” ბიო პროდუქტებისა და ჯანსაღი კვების მიმართულებით საზოგადოებაში ცნობიერების ამაღლებას ისახავდა მიზნად, მათ სურდათ თავისი პროდუქტი და რჩევები მაქსიმალურად მეტ ადამიანამდე მიეტანათ.


შემუშავდა საიტის არქიტექტურა
გაიმართა URL სტრუქტურა
გაიმართა Robots.txt, Sitemap.xml
გასწორდა დუბლირებები
გაკეთდა გადამისამართებები
გაიმართა რესპონსულობა
გაიმართა ჩატვირთვის სიჩქარე
იმპლემენტირდა Schema Markup
გასწორდა Canonical URL-ები
და მრავალი სხვა დეტალი

გაკეთდა Keyword Research
გაიმართა მეტა თეგები
გაიმართა H-Tag სტრუქტურა
დაოპტიმიზდა ვიზუალები
გაიმართა Alt თეგები
დაიწერა დიდი რაოდენობით კონტენტი
გაიმართა შიდა გადალინკვების ქსელი
და უამრავი სხვადასხვა ასპექტი

შეიქმნა ბექლინკ სტრატეგია
იდენტიფიცირდა და აღდგა Broken Backlink-ბი
შემოწმდა კონკურენტების ბექლინკ პროფილები
შემცირდა ვებ-საიტის ბექლინკ პროფილის Toxic Score
ლისტინგები & ფორუმები

კომუნიკაცია ნებისმიერ პრობლემასთან დაკავშირებით
UI/UX რეკომენდაციები
ბაგების აღმოჩენა და შეტყობინება
ქონთენთის სრულად ატვირთვა
მთლიანი ვებ-საიტის პერიოდული მონიტორინგი
რეპორტინგი & ანალიტიკა
ქვემოთ წარმოდგენილ სქრინებში გაეცნობით სხვადასხვა ხელსაწყოს მიერ დაფიქსირებულ სტატისტიკურ მონაცემებს, სადაც მოცემული იქნება მხოლოდ ზრდის პროცენტული მაჩვენებლები და გრაფიკები. ზუსტი ციფრების დასახელება შეუძლებელია დამკვეთების ინტერესებიდან გამომდიანრე.
SEO სპეციალისტისთვის, ვებ-საიტის და საძიებო ბაზრის სპეციფიკის შეფასება, პირველი მნიშვნელოვანი ნაბიჯია პროექტის შესახებ წარმოდგენის შესაქმნელად. სწორედ პირველადი SEO აუდიტის დახმარებით იდენტიფიცირდება ვებ-საიტის პრობლემები და შესაძლებლობები.